Baladová, Natálie. Rozdíly ve vnímání green marketingu mezi generací Z a generací X v oblasti kosmetiky. Praha, 2025. Vedoucí práce Tomáš Sadílek.
Citace podle APABaladová, N., Sadílek, T., & Moravcová, K. (2025). Rozdíly ve vnímání green marketingu mezi generací Z a generací X v oblasti kosmetiky.
Styl ChicagoBaladová, Natálie, Tomáš Sadílek, and Kateřina Moravcová. Rozdíly Ve Vnímání Green Marketingu Mezi Generací Z a Generací X V oblasti Kosmetiky. 2025.
Citace podle MLABaladová, Natálie, Tomáš Sadílek, and Kateřina Moravcová. Rozdíly Ve Vnímání Green Marketingu Mezi Generací Z a Generací X V oblasti Kosmetiky. 2025.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích