Citace podle ČSN ISO 690

Hamerová, Tereza. Vnímání emocionálních a racionálních apelů v sociální reklamě. Praha, 2025. Vedoucí práce Klára Šimůnková.

Citace podle APA

Hamerová, T., Šimůnková, K., & Kincl, T. (2025). Vnímání emocionálních a racionálních apelů v sociální reklamě.

Styl Chicago

Hamerová, Tereza, Klára Šimůnková, and Tomáš Kincl. Vnímání Emocionálních a Racionálních Apelů V Sociální Reklamě. 2025.

Citace podle MLA

Hamerová, Tereza, Klára Šimůnková, and Tomáš Kincl. Vnímání Emocionálních a Racionálních Apelů V Sociální Reklamě. 2025.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích