Citace podle ČSN ISO 690

Kharlamova, Elizaveta. Vliv digitálního marketingu na chování spotřebitelů na příkladě společnosti Nike. Praha, 2025. Vedoucí práce Petr Bartoš.

Citace podle APA

Kharlamova, E., Bartoš, P., & Kolouchová, D. (2025). Vliv digitálního marketingu na chování spotřebitelů na příkladě společnosti Nike.

Styl Chicago

Kharlamova, Elizaveta, Petr Bartoš, and Daniela Kolouchová. Vliv Digitálního Marketingu Na Chování Spotřebitelů Na Příkladě Společnosti Nike. 2025.

Citace podle MLA

Kharlamova, Elizaveta, Petr Bartoš, and Daniela Kolouchová. Vliv Digitálního Marketingu Na Chování Spotřebitelů Na Příkladě Společnosti Nike. 2025.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích