Citace podle ČSN ISO 690

Citace podle APA

Šenk, P., Kovářová, M., & Maryška, M. (2025). ​Využití generativní umělé inteligence při tvorbě upoutávek pro nativní reklamní kampaně: Komparativní analýza efektivity.

Styl Chicago

Šenk, Pavel, Marie Kovářová, and Miloš Maryška. ​Využití Generativní Umělé Inteligence Při Tvorbě Upoutávek Pro Nativní Reklamní Kampaně: Komparativní Analýza Efektivity. 2025.

Citace podle MLA

Šenk, Pavel, Marie Kovářová, and Miloš Maryška. ​Využití Generativní Umělé Inteligence Při Tvorbě Upoutávek Pro Nativní Reklamní Kampaně: Komparativní Analýza Efektivity. 2025.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích