Šenk, Pavel. Využití generativní umělé inteligence při tvorbě upoutávek pro nativní reklamní kampaně: Komparativní analýza efektivity. Praha, 2025. Vedoucí práce Marie Kovářová.
Citace podle APAŠenk, P., Kovářová, M., & Maryška, M. (2025). Využití generativní umělé inteligence při tvorbě upoutávek pro nativní reklamní kampaně: Komparativní analýza efektivity.
Styl ChicagoŠenk, Pavel, Marie Kovářová, and Miloš Maryška. Využití Generativní Umělé Inteligence Při Tvorbě Upoutávek Pro Nativní Reklamní Kampaně: Komparativní Analýza Efektivity. 2025.
Citace podle MLAŠenk, Pavel, Marie Kovářová, and Miloš Maryška. Využití Generativní Umělé Inteligence Při Tvorbě Upoutávek Pro Nativní Reklamní Kampaně: Komparativní Analýza Efektivity. 2025.
Více o citacích