Narimanova, Aruzhan. Body positivity jako trend v marketingových kampaních módních značek: Analýza a porovnání přístupů Lindex, Victoria’s Secret a H&M. Praha, 2025. Vedoucí práce Alžbeta Gburíková.
Citace podle APANarimanova, A., Gburíková, A., & Vondra, Z. (2025). Body positivity jako trend v marketingových kampaních módních značek: Analýza a porovnání přístupů Lindex, Victoria’s Secret a H&M.
Styl ChicagoNarimanova, Aruzhan, Alžbeta Gburíková, and Zdeněk Vondra. Body Positivity Jako Trend V Marketingových Kampaních Módních Značek: Analýza a Porovnání Přístupů Lindex, Victoria’s Secret a H&M. 2025.
Citace podle MLANarimanova, Aruzhan, Alžbeta Gburíková, and Zdeněk Vondra. Body Positivity Jako Trend V Marketingových Kampaních Módních Značek: Analýza a Porovnání Přístupů Lindex, Victoria’s Secret a H&M. 2025.
Více o citacích