Citace podle ČSN ISO 690

Narimanova, Aruzhan. Body positivity jako trend v marketingových kampaních módních značek: Analýza a porovnání přístupů Lindex, Victoria’s Secret a H&M. Praha, 2025. Vedoucí práce Alžbeta Gburíková.

Citace podle APA

Narimanova, A., Gburíková, A., & Vondra, Z. (2025). Body positivity jako trend v marketingových kampaních módních značek: Analýza a porovnání přístupů Lindex, Victoria’s Secret a H&M.

Styl Chicago

Narimanova, Aruzhan, Alžbeta Gburíková, and Zdeněk Vondra. Body Positivity Jako Trend V Marketingových Kampaních Módních Značek: Analýza a Porovnání Přístupů Lindex, Victoria’s Secret a H&M. 2025.

Citace podle MLA

Narimanova, Aruzhan, Alžbeta Gburíková, and Zdeněk Vondra. Body Positivity Jako Trend V Marketingových Kampaních Módních Značek: Analýza a Porovnání Přístupů Lindex, Victoria’s Secret a H&M. 2025.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích