Citace podle ČSN ISO 690

Šulc, Matěj. Sportovní marketing: analýza přístupu sportovních klubů k budování značky a její vnímání fanoušky. Praha, 2025. Vedoucí práce Jana Kovářová.

Citace podle APA

Šulc, M., Kovářová, J., & Vaculová, B. (2025). Sportovní marketing: Analýza přístupu sportovních klubů k budování značky a její vnímání fanoušky.

Styl Chicago

Šulc, Matěj, Jana Kovářová, and Barbora Vaculová. Sportovní Marketing: Analýza Přístupu Sportovních Klubů K Budování Značky a Její Vnímání Fanoušky. 2025.

Citace podle MLA

Šulc, Matěj, Jana Kovářová, and Barbora Vaculová. Sportovní Marketing: Analýza Přístupu Sportovních Klubů K Budování Značky a Její Vnímání Fanoušky. 2025.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích