Šulc, Matěj. Sportovní marketing: analýza přístupu sportovních klubů k budování značky a její vnímání fanoušky. Praha, 2025. Vedoucí práce Jana Kovářová.
Citace podle APAŠulc, M., Kovářová, J., & Vaculová, B. (2025). Sportovní marketing: Analýza přístupu sportovních klubů k budování značky a její vnímání fanoušky.
Styl ChicagoŠulc, Matěj, Jana Kovářová, and Barbora Vaculová. Sportovní Marketing: Analýza Přístupu Sportovních Klubů K Budování Značky a Její Vnímání Fanoušky. 2025.
Citace podle MLAŠulc, Matěj, Jana Kovářová, and Barbora Vaculová. Sportovní Marketing: Analýza Přístupu Sportovních Klubů K Budování Značky a Její Vnímání Fanoušky. 2025.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích