Citace podle ČSN ISO 690

Folc, Dominik. Vliv influencer marketingu na vnímání značky - případová studie Yes Krabičky. Praha, 2025. Vedoucí práce Alžbeta Gburíková.

Citace podle APA

Folc, D., Gburíková, A., & Stiebitz, R. (2025). Vliv influencer marketingu na vnímání značky - případová studie Yes Krabičky.

Styl Chicago

Folc, Dominik, Alžbeta Gburíková, and Richard Stiebitz. Vliv Influencer Marketingu Na Vnímání Značky - Případová Studie Yes Krabičky. 2025.

Citace podle MLA

Folc, Dominik, Alžbeta Gburíková, and Richard Stiebitz. Vliv Influencer Marketingu Na Vnímání Značky - Případová Studie Yes Krabičky. 2025.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích