Vlk, Martin. Emocionální manipulace v marketingu: Zkoumání působení populismu v marketingových kampaních. Praha, 2025. Vedoucí práce Klára Šimůnková.
Citace podle APAVlk, M., Šimůnková, K., & Kšír, O. (2025). Emocionální manipulace v marketingu: Zkoumání působení populismu v marketingových kampaních.
Styl ChicagoVlk, Martin, Klára Šimůnková, and Otakar Kšír. Emocionální Manipulace V Marketingu: Zkoumání Působení Populismu V Marketingových Kampaních. 2025.
Citace podle MLAVlk, Martin, Klára Šimůnková, and Otakar Kšír. Emocionální Manipulace V Marketingu: Zkoumání Působení Populismu V Marketingových Kampaních. 2025.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích