Citace podle ČSN ISO 690

Citace podle APA

Patrovská, S., Vašíčková, V., & Lejčková, A. (2025). Dopady CSR aktivit společnosti v podobě marketingových kampaní na vnímání sociální odpovědnosti firmy jejími spotřebiteli.

Styl Chicago

Patrovská, Sabina, Veronika Vašíčková, and Aneta Lejčková. Dopady CSR Aktivit Společnosti V Podobě Marketingových Kampaní Na Vnímání Sociální Odpovědnosti Firmy Jejími Spotřebiteli. 2025.

Citace podle MLA

Patrovská, Sabina, Veronika Vašíčková, and Aneta Lejčková. Dopady CSR Aktivit Společnosti V Podobě Marketingových Kampaní Na Vnímání Sociální Odpovědnosti Firmy Jejími Spotřebiteli. 2025.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích