Citace podle ČSN ISO 690

Sůvová, Adéla. Analýza digitálních marketingových aktivit Temu a jejich vnímání spotřebiteli. Praha, 2025. Vedoucí práce Oldřich Vávra.

Citace podle APA

Sůvová, A., Vávra, O., & Mikulák, M. (2025). Analýza digitálních marketingových aktivit Temu a jejich vnímání spotřebiteli.

Styl Chicago

Sůvová, Adéla, Oldřich Vávra, and Martin Mikulák. Analýza Digitálních Marketingových Aktivit Temu a Jejich Vnímání Spotřebiteli. 2025.

Citace podle MLA

Sůvová, Adéla, Oldřich Vávra, and Martin Mikulák. Analýza Digitálních Marketingových Aktivit Temu a Jejich Vnímání Spotřebiteli. 2025.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích