Citace podle ČSN ISO 690

Olšanová, Květa, Cook, Gina a Zlatić, Marija. Luxury marketing and brand strategy: theory and practice for a changing world. First published. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2026. xvi, 244 stran. Mastering luxury management. ISBN 978-1-032-97433-0.

Citace podle APA

Olšanová, K. (2026). Luxury marketing and brand strategy: Theory and practice for a changing world (First published.). London ; New York: Routledge, Taylor & Francis Group.

Styl Chicago

Olšanová, Květa. Luxury Marketing and Brand Strategy: Theory and Practice for a Changing World. First published. London ; New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2026.

Citace podle MLA

Olšanová, Květa. Luxury Marketing and Brand Strategy: Theory and Practice for a Changing World. First published. London ; New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2026.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích