Kaluga, Elizaveta. Komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh: workshop výroby vlastního parfému. Praha, 2025. Vedoucí práce Adéla Božková.
Citace podle APAKaluga, E., Božková, A., & Ngo, T. D. (2025). Komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh: Workshop výroby vlastního parfému.
Styl ChicagoKaluga, Elizaveta, Adéla Božková, and Tien Dung Ngo. Komunikační Strategie Pro Uvedení Nového Produktu Na Trh: Workshop Výroby Vlastního Parfému. 2025.
Citace podle MLAKaluga, Elizaveta, Adéla Božková, and Tien Dung Ngo. Komunikační Strategie Pro Uvedení Nového Produktu Na Trh: Workshop Výroby Vlastního Parfému. 2025.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích