Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti

Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Kozel, Roman, 1974- (Autor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:čeština
ISBN:80-247-0966-X
Rok: Praha : Grada, 2006
Vydání:1. vyd.
Témata:
Informace o exemplářích
Umístění Sbírka Signatura Hřbetní štítek Poznámka Status Dostupnost
Knihovna FM JH volný výběr A 5530-V2 658.8KOZ na 1 měsíc Dostupné
Knihovna FM JH volný výběr A 5530-V3 658.8KOZ na 1 měsíc Dostupné
Knihovna FM JH volný výběr A 5530-V4 658.8KOZ na 1 měsíc Dostupné
Knihovna FM JH volný výběr A 5530-V5 858.8KOZ na 1 měsíc Dostupné
Knihovna FM JH volný výběr A 5530-V6 658.8KOZ na 1 měsíc Dostupné
Knihovna FM JH volný výběr A 5530-V7 658.5KOZ na 1 měsíc Dostupné
Knihovna FM JH volný výběr A 5530-V8 658.8KOZ na 1 měsíc Dostupné
Knihovna FM JH volný výběr A 5530-V9 658.8KOZ na 1 měsíc Dostupné
Knihovna FM JH volný výběr A 5530-V10 658.8KOZ na 1 měsíc Dostupné
Knihovna FM JH studovna I A 5530-V1 658.8KOZ prezenční Dostupné
Knihovna JM - sklad F193204a 658.8KOZ na 1 měsíc Dostupné
Katedra marketingu (F3-KMG) F193204b 658.8KOZ na dislokovaném Dostupné
Katedra marketingu (F3-KMG) F193204g 658.8KOZ na dislokovaném Dostupné
Knihovna Žižkov - sklad F193204c 658.8KOZ na 1 měsíc Dostupné
Knihovna Žižkov - sklad F193204d 658.8KOZ na 1 měsíc Dostupné
Knihovna Žižkov - sklad F193204e 658.8KOZ na 1 měsíc Dostupné
Studovna Žižkov F193204 658.8KOZ krátkodobá Dostupné
Studovna Žižkov F193204f 658.8KOZ prezenční Dostupné