Guerilla marketing : nejúčinnější a finančně nenáročný marketing

Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Levinson, Jay Conrad, 1933- (Autor)
Další autoři: Schürerová, Lucie, 1978- (Překladatel)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:čeština
ISBN:978-80-251-3546-4
Rok: Brno : Computer Press, 2011
Vydání:Vyd. 2.
Témata:
Informace o exemplářích
Umístění Sbírka Signatura Hřbetní štítek Poznámka Status Dostupnost
Knihovna FM JH volný výběr A 9452-V2 658.8LEV na 1 měsíc Dostupné
Knihovna FM JH studovna I A 9452-V1 658.8LEV prezenční Dostupné
Knihovna JM - sklad F209007b 658.8LEV na 1 měsíc Dostupné
 Objednat
Knihovna Žižkov - sklad F209007a 658.8LEV na 1 měsíc Dostupné
 Objednat
Knihovna Žižkov - sklad F209007c 658.8LEV na 1 měsíc Dostupné
 Objednat
Studovna Žižkov F209007 658.8LEV prezenční Dostupné