Marketing při utváření podnikové strategie

Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Kašík, Milan, 1948- (Autor), Havlíček, Karel, 1969- (Autor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:čeština
ISBN:978-80-7408-060-9
Rok: Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2012
Vydání:2., aktualiz. vyd.
Témata:
Informace o exemplářích
Umístění Sbírka Signatura Hřbetní štítek Poznámka Status Dostupnost
Knihovna FM JH volný výběr A 10341-V1 658.8KAŠ na 1 měsíc Dostupné
Studovna JM F214156b 658.8KAŠ na 1 měsíc Dostupné
 Objednat
Knihovna Žižkov - sklad F214156a 658.8KAŠ na 1 měsíc Dostupné
 Objednat
Studovna Žižkov F214156 658.8KAŠ prezenční Dostupné