Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru

Podrobná bibliografie
Další autoři: Halada, Jan, 1942- (Editor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:čeština
ISBN:978-80-246-3075-5
Rok: Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015
Vydání:První vydání
Témata:
On-line přístup:E-book

Internet

E-book
Informace o exemplářích
Umístění Sbírka Signatura Hřbetní štítek Poznámka Status Dostupnost
Knihovna FM JH volný výběr A 11883-V1 658.8HAL na 1 měsíc Dostupné
Knihovna FM JH studovna I A 11883-V2 658.8HAL prezenční Dostupné
Studovna JM F221801b 658.8HAL na 1 měsíc Dostupné
Knihovna Žižkov - sklad F221801a 658.8HAL na 1 měsíc Dostupné
Studovna Žižkov F221801 658.8HAL prezenční Dostupné