Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing

Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Jesenský, Daniel (Autor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:čeština
ISBN:978-80-271-1724-6
Rok: Praha : Grada Publishing, 2020
Vydání:Druhé vydání
Témata:
Informace o exemplářích
Umístění Sbírka Signatura Hřbetní štítek Poznámka Status Dostupnost
Knihovna FM JH volný výběr A 13932-V2 658.8JES na 1 měsíc Dostupné
Knihovna FM JH volný výběr A 13932-V3 658.8JES na 1 měsíc Dostupné
Knihovna FM JH volný výběr A 13932-V4 658.8JES na 1 měsíc Dostupné
Knihovna FM JH studovna I A 13932-V1 658.8JES prezenční Dostupné
Studovna Žižkov F232480 658.8JES krátkodobá Dostupné
 Objednat