Principles of marketing

Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Kotler, Philip, 1931- (Autor), Armstrong, Gary (Autor), Opresnik, Marc Oliver, 1969- (Autor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:angličtina
ISBN:978-1-292-34113-2
Rok: Harlow ; London ; New York ; Boston ; San Francisco ; Toronto ; Sydney ; Dubai ; Singapore ; Hong Kong ; Tokyo ; Seoul ; Taipei ; New Delhi ; Cape Town ; Sao Paulo ; Mexico City ; Madrid ; Amsterdam ; Munich ; Paris ; Milan : Pearson, [2021]
Vydání:Global edition
Témata:
Informace o exemplářích
Umístění Sbírka Signatura Hřbetní štítek Poznámka Status Dostupnost
Knihovna FM JH studovna I B 1286-V1 658.8KOT prezenční Dostupné
Katedra marketingu (F3-KMG) E52081a 658.8KOT na dislokovaném Dostupné
Studovna Žižkov E52081 658.8KOT krátkodobá Dostupné
 Objednat