Strategie B2B digitálního marketingu : jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy

Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Hall, Simon (Autor)
Další autoři: Bednarski, Martin, 1976- (Překladatel)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:čeština
ISBN:978-80-7508-713-3
Rok: V Brně : Lingea, 2022
Vydání:1. vydání
Témata:
Informace o exemplářích
Umístění Sbírka Signatura Hřbetní štítek Poznámka Status Dostupnost
Knihovna FM JH volný výběr A 14496-V2 658.8HAL na 1 měsíc Dostupné
Knihovna FM JH studovna I A 14496-V1 658.8HAL prezenční Dostupné
Studovna JM F234950b 658.8HAL na 1 měsíc Dostupné
 Objednat
Knihovna Žižkov - sklad F234950a 658.8HAL na 1 měsíc Dostupné
 Objednat
Studovna Žižkov F234950 658.8HAL krátkodobá
Očekáváno 2022-10-04
Nedostupné
 Rezervovat