Růst e-commerce trhu v ČR a porovnání s vývojem v ČLR v letech mezi lety 2010-2020

Podrobná bibliografie
Další autoři: Pekař, Zdeněk (Autor práce), Loužek, Marek, 1975- (Vedoucí práce), Řežábek, Pavel, 1960- (Oponent)
Typ dokumentu: Kvalifikační práce
Jazyk:čeština
Rok: 2022
Témata:
On-line přístup:VŠKP v InSIS
Hlavní práce
Hodnocení vedoucího
Oponentura
LEADER 03240ntm a22004817i 4500
001 000101113
003 CZ-PrVSE
005 20220529101004.0
006 m d
007 cr n||||||||||
008 220529s2022 xr fsbm 000 0 cze d
STA |a NEZPRACOVANÝ IMPORT 
040 |a ABA006  |b cze  |c ABA006  |d ABA006  |e rda 
100 1 |a Pekař, Zdeněk  |% ISIS:126377  |4 dis 
242 1 0 |a E-commerce in Czech republic in years 2010-2020 and comparison with China  |y eng 
245 1 0 |a Růst e-commerce trhu v ČR a porovnání s vývojem v ČLR v letech mezi lety 2010-2020 /  |c Zdeněk Pekař 
264 0 |c 2022 
300 |a ?? stran :  |3 digital, PDF soubor 
500 |a Vedoucí práce: Marek Loužek 
502 |a Diplomová práce (Ing.)—Vysoká škola ekonomická v Praze. Národohospodářská fakulta, 2022 
504 |a Obsahuje bibliografii 
516 |a Textový (vysokoškolská kvalifikační práce) 
518 |a Rok obhajoby 2022 
520 3 |a Diplomová práce analyzuje současný stav e-commerce sektoru v České republice, také pozoruje změny a vývoj v posledních letech. E-commerce se stává jako takové více důležité a hraje v současnosti velkou roli jak pro firmy, tak pro spotřebitele. V této práci jsou primárními cíli shrnutí současného stavu českého trhu, analýza jeho změn oproti minulosti spolu s tím i pozorování změn při pandemii Covid-19. Mezi další cíle pak patří sestavení vhodných doporučení pro firmy i spotřebitele při jejich vytváření pohledu na tento způsob obchodování. Zároveň také práce poukazuje na světové lídry, které utváření trendy a novinky v tomto odvětví, které výrazně mění způsoby obchodování obecně. Teoretická část popisuje důležité pojmy z okruhu e-commerce, základní členění, výhody a nevýhody společně s krátkou historií vývoje on-line obchodování. Praktická část popisuje vliv na běžného spotřebitele a sleduje jeho změny v nákupním chování. Následně je zpracován přehled českého e-comemrce prostředí, doplněný o porovnání s Čínou, jakožto světovým e-commerce lídrem. A v závěru práce je uvedeno několik doporučení, novinek a trendů potencionálně vhodných na české prostředí. 
538 |a Způsob přístupu: Internet 
653 0 |a hospodářská politika [obor dipl. práce] 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
655 9 |a master's theses  |2 eczenas 
690 |a E-commerce 
690 |a Internetové obchodování 
690 |a E-shop 
700 1 |a Loužek, Marek,  |d 1975-  |7 jo2001100165  |4 ths 
700 1 |a Řežábek, Pavel,  |d 1960-  |7 pna2011626274  |4 opn 
710 2 |a Vysoká škola ekonomická v Praze.  |b Národohospodářská fakulta  |7 kn20010709401  |4 dgg 
856 4 0 |u https://insis.vse.cz/zp/76902/podrobnosti  |y VŠKP v InSIS 
856 4 0 |u https://insis.vse.cz/zp/76902  |y Hlavní práce 
856 4 0 |u https://insis.vse.cz/zp/76902/posudek/vedouci  |y Hodnocení vedoucího 
856 4 0 |u https://insis.vse.cz/zp/76902/posudek/oponent/73467  |y Oponentura 
999 4 0 |u https://insis.vse.cz/zp/76902/podrobnosti  |y dc:identifier 
999 4 9 |a vse76902  |b 220526 
999 4 5 |x 76902