Analýza internetového marketingu a hodnocení jeho úspěšnosti na příkladu automobilové společnosti

Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Rouček, Aleš (Autor práce)
Korporativní autor: Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta informatiky a statistiky
Další autoři: Střížová, Vlasta, 1946- (Vedoucí práce), Galba, Alexander (Oponent)
Typ dokumentu: Kvalifikační práce
Jazyk:čeština
Rok: 2011
Témata:
On-line přístup:VŠKP v InSIS
Hlavní práce
Hodnocení vedoucího
Oponentura
LEADER 02692ntm a22004817a 4500
001 000229392
003 CZ-PrVSE
005 20130131003921.0
006 m d
007 cr n||||||||||
008 130131s2011 xr fsbm 000 0 cze d
STA |a NEZPRACOVANÝ IMPORT 
040 |a ABA006  |b cze  |c ABA006  |d ABA006 
100 1 |a Rouček, Aleš  |% ISIS:49820  |4 dis 
242 1 0 |a Internet marketing in automobile company  |y eng 
245 1 0 |a Analýza internetového marketingu a hodnocení jeho úspěšnosti na příkladu automobilové společnosti  |h [elektronický zdroj] /  |c Aleš Rouček 
260 |c 2011 
300 |a ?? s. :  |3 digital, PDF soubor 
500 |a Vedoucí práce: Vlasta Střížová 
502 |a Diplomová práce (Ing.)—Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta informatiky a statistiky, 2013 
504 |a Obsahuje bibliografii 
516 |a Textový (vysokoškolská kvalifikační práce) 
518 |a Rok obhajoby 2013 
520 3 |a V posledních dvou letech byl nejen český trh s novými vozy značně potlačen světovou ekonomickou krizí. Zejména v této době bylo nezbytné pro přežití využívání všech možných nástrojů, které mohly napomoci udržení prodeje. Tato diplomová práce si klade za cíl kompletně zmapovat stále se rozvíjející internetový marketing, a to jak z pohledu samotné tvorby kampaní, teorie reklamy na internetu, tak praktických zkušeností, které byly a v průběhu psaní práce ještě budou reálně ozkoušeny a vyhodnoceny. Součástí práce bude analýza jednotlivých konkurenčních kampaní a vyhodnocení jejich úspěšnosti, na základě čehož se dostaneme ke srovnání teoretické a reálné roviny účinnosti kampaní. 
538 |a Způsob přístupu: Internet 
653 0 |a informační management [obor dipl. práce] 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
655 9 |a master's theses  |2 eczenas 
690 |a internet 
690 |a automobil 
690 |a marketing 
700 1 |a Střížová, Vlasta,  |d 1946-  |7 xx0000748  |4 ths 
700 1 |a Galba, Alexander  |7 jo2012732010  |4 opn 
710 2 |a Vysoká škola ekonomická v Praze.  |b Fakulta informatiky a statistiky  |7 kn20010709399 
856 4 0 |u https://isis.vse.cz/zp/32158/podrobnosti  |y VŠKP v InSIS 
856 4 0 |u https://aleph.vse.cz/neverejny_soubor_prace.pdf  |y Hlavní práce 
856 4 0 |u https://aleph.vse.cz/neverejny_soubor_prace.pdf  |y Hodnocení vedoucího 
856 4 0 |u https://aleph.vse.cz/neverejny_soubor_prace.pdf  |y Oponentura 
999 4 0 |u http://isis.vse.cz/zp/102613/podrobnosti  |y dc:identifier 
999 4 5 |x 102613 
999 4 9 |a vse32158  |b 130130