Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Tahal, Radek, 1970- (Autor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:čeština
ISBN:978-80-7400-585-5
Rok: Praha : C.H. Beck, 2015
Vydání:Vydání první
Edice:Beckovy ekonomické učebnice
Témata:
Informace o exemplářích
Umístění Sbírka Signatura Hřbetní štítek Poznámka Status Dostupnost
Knihovna FM JH volný výběr A 11876-V1 658.8TAH na 1 měsíc Dostupné
Knihovna FM JH volný výběr A 11876-V2 658.8TAH na 1 měsíc
Očekáváno 2022-09-26
Nedostupné
 Rezervovat
Knihovna FM JH volný výběr A 11876-V3 658.8TAH na 1 měsíc Dostupné
Knihovna FM JH volný výběr A 11876-V4 658.8TAH na 1 měsíc Dostupné
Studovna JM F222271e 658.8TAH na 1 měsíc Dostupné
Knihovna JM - sklad F222271f 658.8TAH na 1 měsíc Dostupné
Knihovna Žižkov - sklad F222271a 658.8TAH na 1 měsíc Dostupné
Knihovna Žižkov - sklad F222271b 658.8TAH na 1 měsíc Dostupné
Knihovna Žižkov - sklad F222271c 658.8TAH na 1 měsíc
Očekáváno 2022-09-23
Nedostupné
Knihovna Žižkov - sklad F222271d 658.8TAH na 1 měsíc Dostupné
Studovna Žižkov F222271 658.8TAH prezenční Dostupné