Perceived brand localness : an empirical study of the German fashion market

Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Igelbrink, Jörg, (Autor)
Typ dokumentu: E-kniha
Jazyk:angličtina
ISBN:9783658287672 (e-book)
9783658287665
Rok: Wiesbaden, Germany : Springer Gabler, [2020]
Edice:Business analytics
Témata:
On-line přístup:Plný text - nelze MVS
Informace o práci s e-knihami
LEADER 01927nam a2200481 i 4500
001 000688773
003 MiAaPQ
005 20211101194944.0
005 20191220142210.0
006 m o d |
007 cr cnu||||||||
008 191220s2020 gw ob 000 0 eng d
STA |a NEZPRACOVANÝ IMPORT 
020 |z 9783658287665 
020 |a 9783658287672 (e-book) 
035 |a (MiAaPQ)EBC5986766 
035 |a (Au-PeEL)EBL5986766 
035 |a (OCoLC)1129184762 
050 4 |a HF5415.1255  |b .I345 2020 
082 0 |a 658.827  |2 23 
100 1 |a Igelbrink, Jörg,  |e author. 
245 1 0 |a Perceived brand localness :  |b an empirical study of the German fashion market /  |c Jörg Igelbrink. 
264 1 |a Wiesbaden, Germany :  |b Springer Gabler,  |c [2020] 
264 4 |c ©2020 
300 |a 1 online resource (338 pages). 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a computer  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online resource  |b cr  |2 rdacarrier 
490 0 |a Business analytics 
504 |a Includes bibliographical references. 
588 |a Description based on print version record. 
590 |a Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2018. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries. 
650 0 |a Branding (Marketing) 
655 7 |a elektronické knihy  |7 fd186907  |2 czenas 
655 9 |a electronic books  |2 eczenas 
776 0 8 |i Print version:  |a Igelbrink, Jörg.  |t Perceived brand localness : an empirical study of the German fashion market.  |d Wiesbaden, Germany : Springer Gabler, c2020  |h 338 pages  |k Business analytics  |z 9783658287665 
797 2 |a ProQuest (Firm) 
856 4 0 |u https://ebookcentral.proquest.com/lib/vsep/detail.action?docID=5986766  |y Plný text - nelze MVS 
856 4 2 |u https://knihovna.vse.cz/zdroje/proquest-ebook-central/?info  |y Informace o práci s e-knihami 
BAS |a PQ-OWNED 
BAS |a EB