Brand management and marketing of luxury goods

Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Scholz, Lucie, (Autor)
Typ dokumentu: E-kniha
Jazyk:angličtina
ISBN:9783954896936 (e-book)
9783954891931
Rok: Hamburg, Germany : Anchor Academic Publishing, 2014.
Témata:
On-line přístup:Plný text - nelze MVS
Informace o práci s e-knihami
LEADER 02003nam a2200505 i 4500
001 000694089
003 MiAaPQ
005 20220726172353.0
005 20200520144314.0
006 m o d |
007 cr cnu||||||||
008 140419t20142014gw a ob 000 0 eng d
STA |a NEZPRACOVANÝ IMPORT 
020 |z 9783954891931 
020 |a 9783954896936 (e-book) 
035 |a (MiAaPQ)EBC1640313 
035 |a (Au-PeEL)EBL1640313 
035 |a (CaPaEBR)ebr10856511 
035 |a (OCoLC)871779774 
050 4 |a HD9999.L852  |b .S3 2014 
082 0 |a 658.8  |2 23 
100 1 |a Scholz, Lucie,  |e author. 
245 1 0 |a Brand management and marketing of luxury goods /  |c Lucie Scholz. 
264 1 |a Hamburg, Germany :  |b Anchor Academic Publishing,  |c 2014. 
264 4 |c ©2014 
300 |a 1 online resource (91 pages) :  |b illustrations (some color), tables 
336 |a text  |2 rdacontent 
337 |a computer  |2 rdamedia 
338 |a online resource  |2 rdacarrier 
504 |a Includes bibliographical references. 
588 |a Description based on online resource; title from PDF title page (ebrary, viewed April 19, 2014). 
590 |a Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries. 
650 0 |a Luxuries  |x Marketing. 
650 0 |a Branding (Marketing) 
650 0 |a Product management. 
655 7 |a elektronické knihy  |7 fd186907  |2 czenas 
655 9 |a electronic books  |2 eczenas 
776 0 8 |i Print version:  |a Scholz, Lucie.  |t Brand management and marketing of luxury goods.  |d Hamburg, Germany : Anchor Academic Publishing, c2014  |h 89 pages  |z 9783954891931 
797 2 |a ProQuest (Firm) 
856 4 0 |u https://ebookcentral.proquest.com/lib/vsep/detail.action?docID=1640313  |y Plný text - nelze MVS 
856 4 2 |u https://knihovna.vse.cz/zdroje/proquest-ebook-central/?info  |y Informace o práci s e-knihami 
BAS |a PQ-OWNED 
BAS |a EB